Menu

Pedagog

 

Pedagog Małgorzata Posadzy – tel. 74 8521485 wew.4 – na terenie szkoły

Godziny pracy:

Poniedziałek 10.00 – 14.00
Wtorek 8.30 – 11.15
Środa 12.30 – 14.30
Czwartek 8.30 – 12.30
Piątek 8.30 – 12.00

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z materiałami przesłanymi od naszej Pani pedagog Małgorzaty Posadzy.

  1.  Dzień dobry. W obecnej sytuacji pandemii spędzamy dużo czasu przy komputerze, dzieci więcej czasu przeznaczają na naukę. Pamiętajmy też o relaksie i o innych aktywnościach ważnych dla rozwoju.
  1. Bardzo lubimy takie pozytywne i radosne piosenki. W czasie pandemii koronawirusa zabierają one jeszcze większego znaczenia. „Mimo wszystko” to piosenka, której pomysłodawczynią jest Anna Dymna, prezes Fundacji Mimo Wszystko.„„Pozwól nadziei kwitnąć listkom, mimo wszystko” – to fragment wiersza, który, w 2005 roku, dostałam od Wojciecha Młynarskiego. Wiersz ten stał się drogowskazem dla działań mojej fundacji. Mateusz Pospieszalski napisał teraz do tych słów specjalną, energetyczną muzykę. I tak powstała piosenka, lek na trudne chwile, na przerażenie, smutki – na pohybel wirusom” – mówi Anna Dymna.

 

https://www.youtube.com/watch?list=RDcgT_DxxkbB0&v=cgT_DxxkbB0&feature=emb_rel_end

I jeszcze kilka propozycji na poprawę nastroju:

  • „Jeszcze w zielone gramy”

https://www.youtube.com/watch?v=G2ztwrgKeMA&list=RD7NSXXttiwHw&index=6

  • „Dni których nie znamy”

https://www.youtube.com/watch?v=D9_oeVHzC9E

I utwór robiący niesamowite wrażenie zagrany przez 732 muzyków!

  • „Co mi Panie dasz?”

https://www.youtube.com/watch?v=7NSXXttiwHw&feature=emb_title

  • Od kilku dni starsza młodzież , która ukończyła 13. rok życia może przemieszczać się bez opieki osoby dorosłej. Muszą, tak jak wszyscy, zachować odpowiedni ‍♀️ 2-metrowy dystans‍♂️  od innych i zasłaniać usta i nos (maseczki, szaliki, bandany).
    Ale pamiętaj, żeby nie przyszły Ci do głowy głupie pomysły na zabawy , które mogą być niezgodne z prawem . Takie zachowania są przejawem demoralizacji i możesz ponieść odpowiedzialność karną ‍♀️. Jakie są przejawy demoralizacji i co za to może Ci grozić przeczytaj na tej stroniehttp://www.zachodniopomorska.policja.gov.pl/sz/aktualnosci/prewencja-i-profilaktyk/moja-pierwsza-edukacja/64,Demoralizacja-co-to-takiego-i-czy-mnie-dotyczy.html
  • Jak każdego roku, 22 kwietnia na całym świecie obchodzony jest Dzień Ziemi . Zwykle wiąże się to z różnego rodzaju inicjatywami i akcjami na świeżym powietrzu. Tym razem jednak z oczywistych względów, jest inaczej.
    Ułóż puzzle  na Dzień Ziemi
    https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/dla-dzieci/225779-puzzle-dzie%C5%84-ziemi-2020https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/dla-dzieci/225807-dzie%C5%84-ziemi Zamknięci w domach mamy też okazję bardziej docenić tegoroczną wiosnę . Wielu z nas tęsknie spogląda za okno ‍‍‍ i nie może doczekać się zniesienia obostrzeń wprowadzonych na czas pandemii. W tym roku jak nigdy wcześniej możemy zastanowić się nad niszczącym wpływem ludzi na środowisko, dostrzec zjawisko najgorszej od lat suszy czy zauważyć wyrzucane na ulicę jednorazowe rękawiczki i maseczki ochronne ……….(artykuł)
  • Dzień dobry. Jesteśmy cały czas ograniczeni do przebywania w naszych domach. Oto kilka propozycji na umilenie tego czasu z naszym dzieckiem.
  • Porozmawiajmy o wiośnie – materiały edukacyjne na wiosnę

https://dzieciakiwdomu.pl/2017/03/porozmawiajmy-o-wiosnie-zbior-materialow-edukacyjnych-dla-dzieci.html

  • Zabawy dla dzieci szkolnych

https://www.superkid.pl/zabawy-z-dziecmi

  • Starsze dzieci muszą się uczyć – jak skłonić ich by sięgnęli po lekcje

https://www.superkid.pl/jak-zmotywowac-dziecko-do-nauki

  • A, żeby nauka nie była nudna – gry edukacyjne na komputer

https://www.superkid.pl/uciekajace-gry

I jeszcze gry i zabawy z dzieckiem w domu (tutaj)

  1. Zdrowych Świąt Wielkiej Nocy (tutaj)
  2. Bezpieczeństwo żywności w dobie epidemii koronawirusem (tutaj)
  3. Zostań w domu i gotuj z rodziną (z przepisami) (tutaj)
  4. Książka o koronawirusie (czyt. tutaj)
  5. Jak wspierać dzieci (czyt. tutaj)
  6. Jak rzetelnie i empatycznie rozmawiać z dzieckiem o koronawirusie (cz. 1)  (cz.2)

 

Skip to content