2015.06.24 Ślęża zdobyta…

Uczniowie klasy K i N, wraz z p. Moniką Kot wybrali się na wycieczkę na Górę Ślężę

Czując powiew wakacji, dnia 24.06.2015r., uczniowie klasy K i N, wraz z p. Moniką Kot wybrali się na wycieczkę na Górę Ślężę. Dzięki uprzejmości Starosty Świdnickiego, p. Piotra Federowicza, mogliśmy bezpłatnie skorzystać z transportu- na miejsce dowiózł nas p. kierowca busa ze starostwa. O godz. 9:00 wyruszyliśmy łagodnym, żółtym szlakiem od strony Przełęczy Tąpadła. Jako, że kondycja uczestników była dobrym poziomie w mig, bo zaledwie w godzinkę, zdobyliśmy szczyt Ślęży.

W trakcie górskiej wędrówki, korzystaliśmy ze ścieżki edukacyjnej-poznając faunę i florę masywu Ślęży. Na szczycie był czas na fotki i zwiedzanie. Zapisaliśmy się w księdze pamiątkowej, w nowo wyremontowanym kościele na Ślęży. Jak prawdziwi turyści udaliśmy się na wieżę widokową, z której dostrzegliśmy nasze miasto-Świdnicę… Schodząc ze szczytu radośnie śpiewaliśmy piosenki-niczym prawdziwi piechurzy. Rytm „Stokrotki” umilał nam trucht.

Nieco zmęczeni, aczkolwiek zadowoleni, wróciliśmy do szkoły.