2017.11.28 Wodne eksperymenty – oddziały autystyczne

Powszechnie wiadomo, iż dzieci charakteryzuje naturalna ciekawość tego, co je otacza. Najlepszym sposobem zaspokojenia owej ciekawości są zabawy badawcze i eksperymenty o charakterze badawczym…więcej

…Stanowią one podstawę wielokierunkowego rozwoju dziecka. Rozwijając umiejętność krytycznego myślenia, myślenia przyczynowo-skutkowego, porównywania i uogólniania, przyczyniają się do rozszerzenia jego horyzontów myślowych. Chociaż niektóre eksperymenty wydają się trudne, bo związane z dziedzinami, takimi jak fizyka czy chemia, to dają młodemu człowiekowi okazję do odkrywania i zgłębiania fascynującego świata przyrody i techniki, a zdobyte dzięki nim wiadomości oraz umiejętności, stają się inspiracją i pomostem do wiedzy zdobywanej na kolejnych szczeblach edukacji.

Okazję do fascynującego eksperymentowania miały dzisiaj dzieci z klas II,III au, II, III auz, a także V,VI au. Tematem eksperymentu były „kolorowe wodne wulkany” i „wędrująca woda”. Uczniowie, bawiąc się kolorami, stworzyli wspaniałe kolorowe wulkany, jak również obserwowali, jak kolorowa woda wędruje ze szklanki do szklanki. Mamy nadzieję, że przy kolejnym spotkaniu będziemy się bawić równie dobrze.

Zapraszamy do galerii.

Skip to content